PINK HEELS

7/12/2015



 


 
 

Dnes mám pro vás outfit, který je starší už nějakou dobu a byl focen v dešti, takže moje vlasy nemají mokrý efekt, ony prostě mokré jsou. Když se tak dívám na fotky, tak si říkám, že černá není opravdu nic pro mě. Vždycky si v ní přijdu jak polomrtvá. Ještě víc zvýrazní můj bledý obličej a když si do toho udělám načervenalé stíny tak vypadám ubrečeně a trochu nemocně. Chyby tu jsou od toho aby se člověk poučil.

Outfit, který vypadá jako šaty je ve skutečnosti tričko s rozšířeným spodkem (samozřejmě jsem zapomněla přesný název) a boková sukýnka. Tyhle dvě věci jsem dřív ráda spojovala, nikde mě nic netáhlo a nešlo poznat že se nejedná o celek. Teď už si na tak krátké a upnuté sukně nebo šaty moc nepotrpím, čím dál tím víc mě rozčiluje jak se sukně vyhrnuje a já ji musím pořád a pořád popotahovat dolů. Mnohem víc sexy mi přijde delší sukně s nějakým rafinovaným střihem nebo průhledným detailem, který nechá prostor fantazii. Tak nějak jsem si to uvědomila, když jsem viděla v obchodě slečnu, která měla bokové šortky, které si pořádně vytáhla, aby náhodou někdo nepřehlédl její pozadí. Přišlo mi to levné a nucené, ve výsledku byly reakce takové, že lidi obracely oči a jediní, kdo na ní nechali oči byli důchodci s pupky.
Tričko jsem sehnala v Gateu a sukýnku mám z C&A, každý kousek mě stál pod 200kč a sukýnka byla dokonce za 100 něco kč.

Tyhle béžové "kožené" sandálky na podpatku mám z Ann Christine asi za 250kč v akci. Na to že jsou tak vysoké, z obchodu, který se zaměřuje především na oblečení jsou neuvěřitelně pohodlné! Ale je pravda, že všechny mé boty na podpatku mi přijdou pohodlné, dokud na nich nestrávím celý den chozením po kostkách, to je peklo i v teniskách. Hrozně se mi líbí, jak kousek barvy dokáže oživit celý look. Přidala jsem k tomu růžové náušnice a myslím si, že byla chyba nepřelakovat si nehty na růžovou barvu, příště.

  • Share:

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Pekne botky.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Neboj vypadáš fakt parádně. Zase se moc nepodceňuj. A ta černá si myslím vypadá decentně. Vím není to oranžová nebo růžová ale.. :-D ;-)

    OdpovědětVymazat