Bělení zubů doma za 2 minuty

5/15/2015


Ahoj! 

Co může být hezčí než krásný bílý úsměv? I když jste unavené, vlasy máte rozcuchané a na sobě třeba jen tepláky, stačí když vykouzlíte hezký úsměv pro lidi, které chcete potěšit, okouzlit někoho neznámého nebo jen pro sebe a mít dobrý pocit.

Není nutné chodit zrovna někam do ordinace a tam si za tisíce bělit zuby, ani nemusíte nosit gelové pásky několik hodin denně, stačí si parkrát doma připravit "směs" na bělení zubů z potravin, co máte doma.

Nachystejte si JEDLOU SODU  a CITRÓN,  to je vše, co budete potřebovat.


Protože já mám jedlou sodu v tabletkách, rozdrtím ji na prášek, tak aby mi vyšel na jednu lžičku.


Než začnete vyčistěte si zuby, aby soda s citrónem neměli žádné překážky a bělení bylo 100%. Pokud chcete, můžete si vyfotit fotku PŘED.


Lžičku jedlé sody a o něco méně citronové šťávy spolu smíchejte na talířku.


Na zuby si naneste směs a snažte se mít pusu otevřenou, rty byste si to utřeli ze zubů. Chuť není úplně kyselá, jak byste třeba čekali, ale taky to není nic moc.


Časovač si nastavte na dvě minuty nebo si pusťte oblíbenou písničku.


Po dvou minutách si ústa vykloktejte vodou.

Tady je moje fotka PO, já rozdíl na denním světle vidím, ale jelikož si zuby takhle bělím, mám je tak bílé normálně, i když hodně piju černou kávu a zelený čaj

Jedlá soda a citrón poškozují zubní sklovinu a proto je důležité  nebelit si zuby příliž často, mně to stačí max. jednou nebo dvakrát za dva měsíce.



Určitě to vyzkoušejte a budu ráda, když mi napíšete jestli to na vás funguje stejně tak, jako mě. Mějte hezký den :)

  • Share:

You Might Also Like

3 komentářů

  1. To je bomba :) zítra hned vyzkouším :))
    jinak tě chci pozvat ještě ke mě na blog :) http://blogblondateholky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, mít tak krásné zuby! :) Bojím se, že mě už to asi nepomůže, ale určitě musím vyzkoušet! :D:))

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to zkusím, už jsem toho zkoušela hodně, ale mám je poslední dobou dost zažloutlé. Já znala jen citron se solí a to bylo na zuby docela nepříjemné.

    OdpovědětVymazat