OUTFIT & NEW BAG

4/05/2015

Ahoj, opět po nějakém týdnu tu pro vás mám outfit ♥ 
Dnes je to outfit s kouřovým líčením a novou kabelkou z MOHITA. Díky výraznemu líčení se outfit hodí spíš na večer do klubu nebo v mém případě do kina na Rychle a zběsile 7

Na sobě mám bílou sukýnku s volánky, která krásně obepíná tělo,ale nikde netlačí, laděnou s bílým proužkovaným crop topem, který jsem si chtěla pořídit už hroozně dlouho, ale prostě jsem ho v H&M nemohla nikde najít, což se mi tam stává celkem často, k tomu vysoké podpatky,
které na sobě mají černou mašli ♥ na to už vám známý křivák a do ruky novou černou kabelku z Mohita, která je díky zlatým detailům, kapsičkám a zipům vevnitř naprosto dokonalá.
Původně jsem zamýšlela koupi všem známou kabelku z H&M, ale teď jsme ráda, že mám kabelku, která není tak "profláklá".

Vlasy jsem si jen vyžehlila a aby mi všude nepoletovaly přidala jsem černou obyčejnou čelenku a jak už jsem zmiňovala líčení je vyrazné s kouřovými stíny, ale aby to nebylo moc, dala jsem si rtěnku v nude odstínu.

 

 

 



 



Crop top, sukně - H&M
Křivák - ??
Boty - Cat Walk
Kabelka - Mohito
Hodinky - E-shop
Prstýnek, naučnice - H&M


Doufám, že se vám outfit líbí stejně jako mě. 
Přeju hezký zbytek víkendu a pokud máte rádi Rychle a zběsile určitě doporučuji se jít podívat na poslední jízdu do kina, stojí to za to.

  • Share:

You Might Also Like

21 komentářů

  1. Kabelka a především sukýnka je úžasná. Poslední dobou se mi tento volánkový styl začíná čím dál více líbit :) Boty bych volila si ještě uzavřené, protože to počasí je teď fakt nevyzpytatelné a asi bych v nich zmrzla.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí ten den se počasí umoudřilo a nebylo to tak, že chvilku je nádherně a v minutě pak sněží :D

      Vymazat
  2. Kabelka je moc hezká, ale ta sukně se mi teda nelíbí, každý má jiný vkus, ale přijde mi, že ti moc nesedí, ale jinak hezké :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, mně zase příjde, že mi sukně sedí perfektně :)

      Vymazat
  3. Vypadáš opravdu suprově a moc ti to sluší jako vždy. Ty boty sou parádní (y). Na Rychle a Zběsile 7 mám v plánu taky zajít a doufám, že to bude stát za to... :-D

    OdpovědětVymazat
  4. ty sukně je hnusná stejně jako všechny fotky a zbytek outfitu

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ti to sluší :) skvělá postava :) můžu se zeptat, co to je za rtěnku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Je to rtěnka Essence Long Lasting v odstínu 15.

      Vymazat
  6. Sukně k botum absolutně nesedi a podle mě silonky do otevřených bot je taky trochu vedle. Kabelka krásná, ale nevím, jestli je to fotkou, ale přijde mi že ti naladí se šperky, hodinky a prsten do zlaté barvy a detaily na kabelce vypadají spíš do stříbrna. Ty jsi jako vždy moc krásná a absolutně šilím z tvych krásných, dlouhých vlasů!

    OdpovědětVymazat
  7. Sluší ti to. Mne se outfit líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Hrozně ti to sluší! A ty boty jsou dokonalý!!! <3 :)

    OdpovědětVymazat
  9. Zrovna minulý týden jsem si taky koupila jednu volánkovou sukni :) Moc Ti to sluší, máš krásný vlasy a ty boty a kabelka ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Tie topánky sa mi k tomu moc nehodia :/ ale okrem toho krásne a veľmi ti to pristane ! :)) ladyminimalism.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  11. Strašně moc ti to sluší :) Ty boty vypadají skvěle a s tou kabelkou z H&M. Já si koupila někdy před 3/4 rokem tu kabelku v šedé v Německu, kdy to tu nebylo tak profláklé a teď, když vidím, jak jí každý nosí, ani nemám chuť jí z toho šatníku vytáhnout. Každopádně mě absolutně odrovnávají tvoje boty. Jsou úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  12. SUper outfit, aj keď ja by som ešte nevolila otvorené topánky, inak fakt super, si kočka!
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  13. Ten crop top jsem si taky chtěla pořídit)) každopádně super outfit, sluší ti -L

    OdpovědětVymazat
  14. Tak mě se nejvíc líbí boty, v těch bych se prošla, jen teda ne na kostkách, to bych přišla asi k úrazu :-)

    OdpovědětVymazat