HOW TO: Perfcet messy bun!

4/10/2015



Někdy i něco neupravené může vypadat velice dobře a také to může zabrat nějakou minutku, ikdyž si každý myslí, že drdol máte ještě ze včerejšího rána.

Mám tu pro vás už druhý tutoriál, dnes jak na prefektní rozcucháný drdol ♥ 
Oproti elegantnímů a pečlivě uhlazenému drdolu má rozcuchaný drdol výhodu v tom, že vám opticky zúží obličej, díky tomu, že máte vlásky v okolí obličeje.

Začněte u culíku, který si vyčešete hodně nahoře, hlavně ho neutahujte, vlasy u hlavy musí být povolené a "nadýchané".



Jako druhou část své vlasy motejte jako já na fotce a postupně je smotejte okolo gumičky. Nebojte se pokud to nebude dokonalé, o to nám jde.





Vlasy stáhněte gumičkou a doupravte pomocí pinetek.





Teď k té nejdůležitější části, vytahejte baby vlásky (to jsou ty vlasy, okolo čela, co se zasekly v růstu :D ) vlasy kolem uší, část kolem krku


  a je hotovo :) 

 



Mějte krásný páteční večer :)

  


 


  • Share:

You Might Also Like

15 komentářů

  1. vždy keď si takýto bun robím len tak na doma a nesnažím sa tak je úplne super, ale keď idem von a chcem vyzerať tak nedbalo tak sa mi to nikdy nepodarí :D ale tvôj je skvelý :)

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě vyzkouším když už ted vím jak na to :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to moc pěkně! :) A jak už slečna píše v předchozím komentáři, taky mám takový problém :D Doma, když si stáhnu vlasy a ani se třeba nedívám do zrcadla, tak je to super, ale když jdu ven a třeba spěchám, tak to musím dělat i klidně 5x, bolí mě z toho ruce a vypadá to na nic :D
    Tobě se moc povedl :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Já čím víc se snažím, tím je to horší :D

      Vymazat
  4. drdol vypadá moc hezky, určitě někdy vyzkouším! :)
    http://lifewithpett.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Moc Ti to sluší! :) Tento typ drdolu nosím opravdu často.

    http://esveronica94.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. ten mám nejradši! :-)
    Zvu vás všechny na giveaway, ve které můžete vyhrát úžasné sérum na řasy určené pro zhuštění, prodloužení a větší objem řas :-).

    OdpovědětVymazat
  7. Mov povedeny drdulek, ja na to vetsinou nemam nervy :D

    Soutez o prednabitou kartu do HM v cene 1000 Kc ;)
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2015/04/velikonocni-soutez.html

    OdpovědětVymazat
  8. Moc se ti povedl. :) http://luccyablog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Jééé, tak tohle se mi opravdu líbí a asi ho někdy vyzkouším:))
    Tobě moc sluší!

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Super návod! Veľmi ti to pristane :) Ja som skúšala už tak veľa návodov na drdoly, určite vyskúšam aj tento, aj keď mne to vždycky padne, aj keď tam nacpem xy gumičiek a pinetiek... Asi kým sa trochu neostrihám, tak to držať nebude :D
    Krásny týždeň! :)
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  11. Super návod takto nosím drdol dosť často :)

    OdpovědětVymazat