NUDE rtěnka Essence Long lasting

2/28/2015



Taky porád hledáte rtěnku v perfektním nude odstínu
Zrovna dnes jsem na jednu náhodou narazila v kauflandu za 34,90 Kč, takže za pusu. Vzala jsem testr a zkusila jsem ho na ruku, jsem celkem opatrná v tom, co si patlu na rty, nikdy nevíte, kdo to "olizoval" před vámi, odstín mi na ruce po 5hodinách pořád drží, ale co je hlavní jsem barvou a pigmentací mile překvapená. 

Tyhle rtěnky jsou u nás v drogériích už delší dobu, ale já jsem jim pozornost začala věnovat teprve teď. Nejsem fanynka perleťových a jakýchkoliv třipytivým rtěnek, proto mám tyhle matné rtěnky velice ráda.

Já nude rty nosím skoro pořád, teď mám období, kdy se mi do červených rtěnek vůbec nechce.


Rtěnky mám ve třech odstínech korálovou rtěnku v odstínu 1 CORAL CALLING, krásně růžovou, co má velice podobnou barvu jako moje rty v odstínu 13 LOVE ME a už zmiňovanou nude v odstínu 15 OH SO MATT!







Celkové plusy a zápory rtěnek: 


+ velký výběr barev
+ elegantní obaly
+ pigmentace
+ nerozmazávají se kolem rtů
+ poměrě dobrá výdrž
+ cena/kvalita
+ nijak zvlášť nevysušuje

Já sama si ještě plánuju koupit rtěnku v odstínu 09 WEAR BERRIES, která je do fialova. Pokud se vám nějaký odstín líbí, tak být vámi určitě neváhám, cena je minimální a když si pohlídáte nějakou akci, tak je budete mít skoro zadarmo.


Který je váš nejoblíbenější odstín a hlavně, která značka má nejhezčí nude odstíny?

  • Share:

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Love me je překrásná! Plánuji ji brzy pořídit :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, já na tyhle rtěnky nedám dopustit. :) Mám jich doma asi 7 a používám je nejčastěji. Co se nude odstínů týče, tak jsem si koupila hned dvě z té jejich limitky I Love Nude, ale i tato, co máš ty, je nádherná. Mám od nich růžovou, lososovou, fialovou i nude, klidně mrkni na můj blog na štítek essence :) Jinak mám ráda i rtěnky Maybelline, L´Oreal, Astor, Rimmel apod.

    OdpovědětVymazat
  3. Odstin 1 a 7 mam a nemohu si je vynachvalit.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám také sbírku těchto rtěnek od Essence, mám je ráda a nevysušují rty,ale s výdrží mám trochu problém..

    OdpovědětVymazat